»Christmas Gifts«

0kommentarer

Igår var jag iväg till solna centrum med Mellis för att kolla runt lite. Melanie skulle kolla efter stövlar och jag skulle leta efter julklapp till älsklingen. Vi gick runt i en timme och kolla sen vart vi lite små sega så då gick vi och fikade (tack mamma!). Efter de så gick vi till teknik magasinet och kollade efter någon schysst mp3spelare eftersom att älsklingen önskade sig de. Hittade en som verkade rätt bra men så sa försäljaren att de fanns en anna med 4gb istället för 2 gb och den hade dessutom mer funktioner + touchscreen. Eftersom att jag vet hur älsklingen är så hade han nog blivit lite små bitter om han hade fått den på julaftån så han fick den redan igår. Jag lyckades faktiskt lura honom. Jag köpte en t-shirt till honom som jag slog in och la på sängen. Så efter vi käkat middag så fick han öppna den, han försökte verkligen dölja att han vart lite besviken på att han inte fick sin mp3-spelare sen kunde jag inte hålla mig länge så jag gav honom mp3-spelaren direkt efter, och gissa om han vart glad. Han såg ut som ett litet barn som fått handla godis för 1000kr.

Innan jag gick till centrum igår för att gå runt med Mellis så käkade jag lunch med svärmor och Jessie. De var skoj, vi höll på att skämta så jag skratta så mycke att sminket börja rinna.

Just de, igår morse så höll jag och älsklingen på att skoja innan han åkte iväg till jobbet, han sa nånting ohc jag svarade, sen vet jag inte vad han fick de här ifrån "So yo think you´re all that VA?" hahaha. Man kanske måste förstå sig på våran humor för att fatta de roliga men vi ahde iaf skit kul åt de :P.

Nä nu ska jag glo vidare på Transporter 2. Den är för övrigt hur grym som helst (har sett den förut).

Tjingeling //Anki

Kommentera

Publiceras ej