»Truckutbildning Dag 2 & 3«

0kommentarer

Igår var det andra dagen på truckutbildningen, vi hade teoriprov.
Vi fick använda alla våra anteckningar som vi skrivit ner under måndagen och tisdags förmiddag, fast jag fick ingen nytta av dom direkt.
Det avr 60 frågor och det var två frågor som jag tvekade lite över svaret men jag tog det som kändes rätt.
Man fick ha max 6 fel för att bli godkänd, duktig som jag är så satte jag alla rätt :D

Idag var de dags för den praktiska biten av utbildningen (dvs körningen) i.o.m att vi avr så många idag så hann jag inte köra särskilt mycke. Jag hann iaf börja köra motviktstrucken. Fy satan va svårt de var första gången när jag skulle backa med trucken. Trucken var parkerad så att gafflarna var under en pall så när jag skulle backa ur så glömde jag bort att man skulle backa rakt ut och inte åt sidan.... började backa och vred om ratten så att pallen följde med, fick panik och råkade stampa på gasen så jag backade rakt in i skyddsplåten som var uppsatt runtom banan hahaha. Men de var som sagt första gången. Sen gick de skit bra, rev inte ner en enda pall runtom banan :D woohoo.
Imorron ska jag se till att lyckas helt med motviktstrucken så att jag kan gå vidare till en annan truck, får se vilken de blir.


Just de, imorron ska vi hem till kära svärmor vid 4 tiden, flyttdags äntligen :D ska bli så skönt att hon kommer bort därifrån.


Nä nu ska jag glo på "Rent hus"
Puss & Kram Anki

Kommentera

Publiceras ej