»Truckutbildning dag 1 & packning«

0kommentarer

Idag var första dagen på truckutbildningen, de var helt okej faktiskt. Vi var 11 pers, 8 snubbar och 3 tjejer.
Imorron är det andra dagen och sista dagen på teorin så vi har teoriprov imorron. De ska nog gå bra, rätt simpla grejer att kunna.
På ondsdag, torsdag och fredag är det den praktiska biten, fast det är inte säkert, om jag ahr lätt för att lära mig så kanske jag redan blir klar på torsdag. Aja de återstår att se då.
Måste sätta mig ner och läsa igenom teoriboken och skriva ner anteckningar (man får ha sina egna anteckningar på provet) sen innan jag blir för trött.


Vaknade för övrigt upp igår morse med världens nackspärr... trodde att de skulle ha försvunnit tills idag men icke sa nicke, har lika ont idag :( hoppas att de går över till imorron, börjar bli en aning jobbigt att inte kunna vrida huvudet till höger.


I lördags var älsklingen och jag hem till svärmor och hjälpte till med att ta ner de sista inför flytten, nu är det bara 3 dagar kvar (torsdag).
Är så glad att hon äntligen ska flytta. Nu kommer vi kunna gå till varandra och inte behöva anpassa oss efter hur bussarna går.

Puss & Kram Anki

Kommentera

Publiceras ej