»Ta vara på dom du håller kärt«

2kommentarer

Känner mig en aning sentimental efter att ha sett en film med älsklingen. Den fick mig verkligen att tänka en helt annan bana än vanligt.
Man ska ta vara på dom man håller kärt, man vet aldrig närnågons liv tar slut.
Min första tanke efter filmen var farmor, hon har legat inne på St.Göran i några dagar för blödande magsår, turligt nog så fick hon medicin mot de och de har gjort att hon mår bättre.
Vart så orolig när jag fick veta att hon inte var bra, hon är ju faktiskt snart 85 år....
Har funderat länge på att skicka ett vanligt brev till henne eftersom att jag vet att hon gillar det men tyvärr aldrig får några.

Just nu känner jag bara tacksamhet och glädje över hela min underbara familj.
Jag älskar er allihopa! Jag vet att jag nästan aldrig säger orden "jag älskar dig" till er face to face, men jag älskar er mer än vad ord kan beskriva och jag hoppas att ni alla vet de.

Vill passa på att säga förlåt till min älskade syster Melanie för att jag lät grinig i telefonen förut. Jag var bara på allmänt dåligt humör, inget illa ment mot dig alls snuttan!

Nu ska älsklingen få sitta vid datorn lite.

Puss & Kram Anki

2 kommentarer

Amanda Bjur

05 May 2008 16:45

du är grym på designen :D

melanie

06 May 2008 16:50

det är ingen fara anki!
och jag älskar dig super duper duper mycket! :)

Kommentera

Publiceras ej