»Familjen & Klippning«

0kommentarer

Vad har hänt sen sist jag skrev då? oj, har varit hemma hos svärmor rätt mycke nu sen hon flyttade närmre oss. Har fixat å dona där hemma så att hon fick upp alla tavlor/prydnadssaker, så nu är de skit fint :D


Jag och älsklingen var hemma hos min papi idag, brorsan, hans tjej och älskade underbara söta brorsdottern Tova var där och hälsa på. När vi kom till H-by och gick ut från t-banan så hörde jag Mellis ropa så vi gick över gatan och hälsa på henne, brorsan och brorsans tjej som precis hade köpt pizza. frågade vart Tova var och såg att hon gick längre fram med pappa (hennes farfar) och papis tjej. Jag ropade på henne och hon kom springande till mig med världens finaste smile på läpparna. Fick den goaste kramen av henne. Bar henne nästan hela vägen hem till papi. Haha  så söööt ungen är!

Hon har sån charm och utstrålning. hennes humor ska vi inte prata om. Hon sprang runt och kallade mig för "Annika pannika" för att jag skulle busa med henne. Just de, jag påpekade att brorsan gått upp i vikt, han har fått världens kulmage. Tova hörde såklart de och gick fram till honom och sa att hans mage var hennes "magkudde" hahaha. Det hon sa efter de var så roligt att vi alla höll på att dö av skratt.... "Pappa du har ganska stor mage. Nästan lika stor som lampan" de roliga med de är att hemma hos papi så har dom en stor lampa i ena hörnet som hon syftade på.

Det var riktigt kul att träffa dom alla igen, man träffar dom inte så ofta tyvärr.


Jessica kom hit igår kväll o sov här. Så i förmiddags så fick älskade Jessica äran att klippa mig (det var några månader sen jag klippte mig sist) vart as nöjd som vanligt när hon klipper mig :) Så nu kan jag känna mig fin igen.

Jessica ska sova här inatt med. Mellis sa att hon kanske skulle sova här men hon avr så trött stackarn så hon åkte hem och vila.


Jag och Mellis tog oss en fika igår på dan, gick runt i solna centrum oxå kolla lite. Sen vid 2 åkte vi in till stan å mötte upp min Babe Sandra. Tog en till fika inne i stan och kolla i affärerna där. Bästa affären var ju trots allt Rockzone, dom har så coola kläder där, speciellt barnkläderna. Hittade väääärldens sötaste baby bodie där för små barn... de stog "Född hårdrockare" sååååå jävla söööt. När vi får barn så ska fan våran unge ha en sån!

Vad har hänt mer då?.... inte så mycke faktiskt.... eller jo vänta, har en praktik på gång nu på mamma Madeleines jobb (på lagret), den ska hålla på mellan 2-4 veckor... sen ska de kunna leda till anställning om dom är nöjda med mig (vet att de kommer gå bra).


Lägger upp lite nya bilder som jag och Jessica tog idag i brist på annat att göra :P


Melanie du måste för övrigt komma hit snart igen så vi kan ta en massa bilder tillsammans! det är trots allt dett bra tag sen vi gjorde de :(

Puss & kram Anki

Kommentera

Publiceras ej