»Förkylning - Fotboll - Västerås«

0kommentarer

Uscha, mår inte alls bra idag, känner mig som en ful säck potatis. Hade så jäkla ont i halsen när jag vaknade imorse. Trodde att jag skulle må bättre under dagen, men neeeej de vart juh bara värre, ont i hela kroppen nu, från tårna upp till huvet. Gaaaah kollade mig precis i spegeln, är helt likblek i ansiktet (ja mer än vanligt mellis å Jessie). En liten tröst var iaf när älsklingen kom hem och hade köpt mörk choklad till mig som han vet att jag älskar (puss på dig baby!)

På tal om absolut ingenting, Sverige spelar mot Brasilien i fotboll nu, de står 0-0, kan alltid hoppas på att Sverige tar hem segern.
Oh oh oh, längtar tills på söndag när A.I.K spelar premiär match mot Kalmar FF, Ska bli så jävla kul. Det här året måste gnaget ta hem guldet.

Får se om jag kanske åker upp till Västerås på lördag över dagen för att hälsa på brorsan, hans tjej och min underbara brorsdotter Tova. Känns som om det var en evighet sen jag träffade dom.... iofs så var det de, har juh inte träffat dom sen i julas.

Nä känner att jag inte har någon ork att skriva nåt mer nu så nu skiter jag i de här.

Puss & Kram Anki planki

Kommentera

Publiceras ej