»The Last Week«

0kommentarer

I fredags var jag och älsklingen på hans kusin Steffies studentmottagning (eller vad de nu heter), käkade gott och hade de riktigt kul. Mycke skojande vart de :) Kändes skönt å se att hon gillade presenten hon fick av oss (coola/fina snapsglas).


I lördags vart jag och älsklingen hem bjudna på middag tillsammans med några till kompisar. Vi åt god mat och drack allt möjligt. Väldigt god välkomstdrink också, den smakade så där sommar och fräsch, riktigt god var den.
Efter vi käkat ch snackat en massa så drog vi igång spelet Buzz (ett frågespel), haha fy fan va kul de var. Matte var i hel extas eftersom att han ledde bra länge och vart lite mallig. Men man ska inte ropa hej förens man är över bäcken ^^ han förlorade såklart, satan va arg han vart haha. När de började gå dåligt för honom så började han klaga på frågorna. Men de var iaf en jätte lyckad kväll. (Bilder kommer upp när jag fått dom).

hahaha jag har ju förresten världens underbaraste man. Hur gullig får man vara tidigt en söndags morgon?



Igår åkte vi till Sala för att hjälpa morsan att packa upp efter flyttn, vi satte ihop lite grejer också som morsan köpt på ikea. Morsan hade köpt middag, de vart grillat kött (marinerat såklart) med potatissallad och grönsaker. Mumsfillibabba :D


Imorgon tar "lillbrorsan" studenten så de blir kul.På torsdag åker jag förmodligen upp till Västerås och går på lillsyrran Millans student =)

Just de, på måndag kör praktiken igång (äntligen), var där idag och prata med chefen där. Så klockan 8 på måndag ska jag vara där :)

Kommentera

Publiceras ej