»Älskade farmor«

1kommentarer

Pappa ringde mig nyss för att tala om hur det är med farmor. Igår hade de inte varit någe bra alls men idag hade de varit bättre.... Försökte hålla mig från att gråta men de gick inte. Jag vet att jag inte ska gå runt och vara orolig för farmor men det är svårt. Jag vet att hon är gammal (85 år), men det spelar ingen roll. jag vill att hon ska leva för alltid.
Sa till pappa att han ska ringa mig imorron när han har varit där och hälsat på henne och pratat med läkarna.
Om hon inte blir sämre eller nåt imorron så vill jag åka till sjukan och hälsa på henne i helgen.

Håll ut farmor!





Imorron är det midsommar som vanligt varje år, och för en gångs skull så känns de rätt skönt att inte ha något inplanerat. Man måste faktiskt inte hitta på nåt bara för att det är midsommar, finns vanliga helger man kan hitta på samma saker då :P



Andra veckan på praktiken har gått nu och det går fortfarande lika bra. Får höra varje dag att jag gör bra ifrån mig och får mvg i betyg haha. Trivs jätte bra på praktiken, alla är så snälla och roliga också.

Hahahaha sitter och kollar på 51 First Dates nu, den är alltid lika rolig  :D :D :D Så jävla skönt film. Nä nu ska jag glo vidare, skriver mer nån annan dag.
Puss & Kram Anki

1 kommentarer

mellizzzzz

02 Jul 2008 23:29

annika du ar valdigt dalig pa att uppdatera sa slang in ett litet inlagg nu!



LOVE YA :D <33333

Kommentera

Publiceras ej