»Sista dagen«

0kommentarer

Idag är det min sista dag på praktiken, känns inte så himla bra faktiskt. Kommer sakna alla här, jag trivs så underbart här med alla. Köpte med mig en vanlijkrans imorse som jag bjöd på på 10:e fikat, folk vart glada. hahaha  Melle hittade till och med på en liten sång åt mig som han sjöng. Han är så  rolig :D


Åker upp till Västerås idag oxå, är där tills på söndag sen följer jag med hem till morsan i Sala och är där i några dagar.
Känns skönt att hitta på nånting nu när älsklingen är i Norge med sin polare och fiskar i 11 dagar.

Älskade Mandy
Det du och din familj går igenom nu är så fruktansvärt hemskt. Kan inte förstå att ni ska behöva gå igenom det här ännu en gång. Det är inte rätt!
Tänker på dig och din familj varenda dag. Jag vet att de känns fruktansvärt just nu men jag vet att ni tar er igenom det här. Fortsätt att vara den starka tjej som du faktiskt är. Och om du behöver prata så är det bara att säga till, de vet du.
*Vila i frid Aleks*


Just de, Mellis, mamma madeleine, Tom och Millan är i England nu *avis*. Hoppas att dom har det bra där, fast de vet jag att dom har.


Nä nu ska jag återgå till jobbet, kan ju inte sitta här på jobbtid hehe.

Puss & Kram Anki

Kommentera

Publiceras ej