»Power Meet & Rhapsody in Rock«

0kommentarer

I fredags åkte jag upp till Västerås för att spendera helgen med morsan, brorsan + familj och några till. Eftersom att det var power Meet så gick vi ut både på fredagen och lördagen =)
Det var skit kul. På fredagen så var vi som sagt ute och satt å kolla på alla raggarbilar som åkte runt i stan. Jag morsan och micka (brorsan tjej) hoppade in i en raggarbil haha. I bilen så satt det två tyskar som bjöd på öl (oöppnade). De var snällt av dom... tyvärr så var dom så himla tråkiga så vi hoppade ur efter en stund. Sen senare på kvällen så gick vi till nån krog.... sämsta stället jag nånsin varit på. Dö tråkigt där så efter ett tag så drog vi hemåt. De var lite lustigt måste jag säga när vi var på krogen där, jag och brorsan gick ut för att snacka lite själva.... vi han väl säga 2 ord till varandra sen dök de upp nån snubbe runt 50-års åldern med gotländsk dialekt som gick fram till brorsan och sa att han tyckte att brorsan såg skit ball ut haha. Sen snackade vi lite med honom, sen tog de inte lång tid innan hans son kom fram och börja snacka han med. Trevliga var dom iaf.

Micka, Jag & Brorsan                                                     Lite raggarbilar som cruisa runt i västerås

Lillsyrran Millan             Jag & Morsan           Lillsyrran millan & jag

********************************************************

På lördagen var vi inte så många, det var jag, morsan, Micka och Makus. Var riktigt kul :D
Just de, min babe Sandra kom upp till västerås oxå, iofs så träffades vi bara en stund för hon skulle cruisa med sin pojkvän och hans polare. hahaha vilka samtal vi hade under kvällen när vi ringa varandra. synd att man inte hade de inspelat :P
Tyvärr så finns det inga bilder från lördagens röj för jag glömde såklart kameran hemma hos brorsan.
Men men, jag och morsan fick skjuts hit till Sala av Markus (Som också bor i Sala) nångång på natten... Tror att vi var hemma vid 2 men jag är inte säker. Sen nu i veckan ahr vi bara tagit de lugnt. Brorsan+familj och lillsyrran Millan kom hit igår så vi grillade lite å så. Var riktigt trevligt :)
hahaha brorsan var elak igår :( när min mobil ringde så passade han på att käka av min ostkaka.

*******************************************************

Ikväll ska jag och morsan åka till Dalhalla (en bit utanför Rättvik) och gå på Rhapsody In Rock :D Ska bli skit kul!
Haha både jag och morsan ser mest framemot att få se Joacim Cans och hans körslag. Men de blir nor roligt iaf :D
Nä nu ska jag nog lägga mig ute på terassen och försöka sola lite i hopp om att få lite färg iaf :P


Puss & Kram Anki

Kommentera

Publiceras ej