»New Design«

1kommentarer

Igår satt jag bra länge och höll på med nya designen till bloggen. Först satt jag i några timmar och försökte komma på ideér för hur den skulle se ut, och sedan efter att jag ändrat mig tusen gånger så bestämde jag mig för den jag har nu. Vart riktigt nöjd med resultatet. Tog inte så värst lång tid att göra den, de svåra var att komma på hur den skulle se ut. ska se om jag kanske kan ändra nåt litet mer. Vart väl klar runt 1 inatt med den haha.

Så vad händer idag då? FÅr se vad som ska göras men de som redan är bestämt är städningen och kolla upp om de finns någon tvättid idag, sen återstår de att se om vi kanske går förbi Monica lite senare.

Det känns lite konstigt att julafton bara är om 3 dagar.... har tappat julstämmningen lite :(
När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret så var min första tanke "åh vilken fin sommar morgon" HA HA, in my face, de är ju inte sommar ffs. Kan de komma en liten gnutta snö så man får lite mer julkänsla tack!

Nå vad tycks om den nya designen då?

1 kommentarer

Anonym

21 Dec 2008 16:49

jättefin! önskar jag kunde lära mig sånt där jag med :) verkligen super läcker :P

Kommentera

Publiceras ej