»Christmas Spirit«

0kommentarer

Idag har varit en hyffsat hektisk dag. Imorse var jag iväg till ÖoB & City Gross med Monica för att handla lite grejer till julbordet. De tog in lilla tid men vi lyckades iaf få med oss allt hem på bussen.
Köpte julklappar till lilla Tovisen idag oxå, hon ska få en jätte söt rosa Törnrosa klänning och ett roligt set där man målar sina egna muggar (innehåller 2 muggar), brorsan sa att Tova gillar att pyssla å sånt så då tyckte jag att de skulle passa bra.

Fick en liten suprise för 1 timme sen när posten dimpa ner i brevlådan, två julkort, ett från farmor och ett från min faster. Sen var det ett brev som var en aning större än dom andra och de var från mamma, Tom och Melanie. Jag och älsklingen fick 200kr på SF. Hur bra som helst. Vi som älskar att gå på bio oxå, hade vi haft en riktigt bra ekonomi så hade vi nog gått åtminstånde 1-2 gånger i månaden så det här var verkligen en super bra julklapp :D Tusen tack mamma, Mellis & Tom!
Jag vet att man egentligen ska vänta med att öppna tills julafton men jag kan inte de :P Jag blir för nyfiken haha.

Just de, jag och Monica köpte en julgran idag. Den är hur söt som helst, den är rätt så liten men burrig så den blir helt perfekt.

Ska ta och slå in Tovisens julklappar nu så att jag inte glömmer bort de sen.

Kommentera

Publiceras ej