»Christmas Love«

3kommentarer

Nu är det bara 6 dagar kvar till julafton. För en gångs skull så längtar jag faktiskt. De var bra många år sen jag längtade till julafton, och de finns ju sina anledningar till de. Det känns som om allting är på väg att lösa sig. Just nu känner jag bara harmoni (jag vet att de låter töntigt). Jag har en underbar familj som jag vet alltid finns där för en. Jimmy, Pappa Björn, farmor, Mamma Madeleine, Svärmor Monica, Svärfar Sonny, Morsan Lotta,  Melanie, Jonas, Tova, Josefin, Camilla, Jessica, Jesper & Svägerskan Mikaela jag älskar er otroligt mycke, ni är dom som verkligen lyser upp mitt liv!

Från allt sentimentalt till nåt annat... Julklapparna är i stort sett helt klara nu, känns skönt att de nästan är helt klart. Hoppas att alla blir glada sen för sina julklappar, fast de tror jag nästan att alla blir.
Blir lite flängande runt julen men de får man räkna med när man har skilda föräldrar. På julafton blir de hem till Svärmor och fira jul med hela Jimmys familj. Sen vet jag inte riktigt hur vi ska göra... om vi kanske åker till pappa först den 25:e, 26:e, 27:e eller den 28:e. Vi ska hem till mamma och Tom då också. Sen den 28:e vet jag iaf att vi åker med brorsan, hans tjej och lilla Tovisen upp till morsan över dagen, äh allt de löser sig med. 

Nyår är inte helt planerad den heller så de måste vi fixa snart. Skulle vara mysigt att dra ihop ett gäng, käka middag ihop, dricka lite och sen ut vid 12 slaget och skjuta lite raketer.

Nä nu får vi jullunch här så Tjingeling så länge =)

P&K //Anki

3 kommentarer

Lillasyster

20 Dec 2008 21:05

Naaaw du är världens bästa storasyster det hoppas jag du vet!

Jag älskar dig jätte jätte jätte jätte jätte jätte mycket!!!!

Alicia - SÅNG, FOTO, MODE/MAKEUP

20 Dec 2008 21:12

vilken fin/speciell design du hade!

Alina

20 Dec 2008 21:13

Trevlig kväll! :)

Kommentera

Publiceras ej