»The Movies«

3kommentarer

Vet inte hur ofta folk brukar gå på bio men jag och älsklingen har varit på bio 3 gånger sen i början på Juni, vilket jag tycker är mycke :P
  
       The Happening                     Hancock                   The Dark Knight
          

Den bästa av dom var helt klart Batman The Dark Knight. Christian "Batman" Bale spelade grymt bra i filmen, men den som jag faktiskt vart väldigt förvånad över var Heath "The Joker" Ledger. Han Spelade så grymt bra. Filmen hade bra effekter och handlingen var bra dessutom.

Efter att jag hade sett trailer på filmen Hancock så trodde jag inte att den skulle vara mer än "ok" men så fel jag hade, den var bättre än vad jag hade förväntat mig.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om The Happening.... den var väl "ok" men inte mer än så. Trodde faktiskt att den skulle vara skit bra. Skådespeleriet i filmen var inte direkt världens bästa. Ska inte bara klaga på den, visst hoppade man till några gånger när folk dog på skumma sätt men mer än så var de inte.

En film som jag verkligen ser fram emot är Harry Potter And The Half-Blood Prince. Tror att den kommer vara skit bra den med med tanke på att jag älskar dom tidigare filmerna.

3 kommentarer

Anna Phe

09 Aug 2008 16:14

Oj snygg header du hade :)



Ja precis, men det här med att tjäna pengar kanske inte är uteslutet. Just för att man är offentlig så bör man tänka sig för vad man skriver då så många andra är godkända att läsa det man skriver. Dock kan bloggen nästan jämföras med andra typer av skribenter, man kan skriva väldigt politiskt, kanske nå ut till företag som intresseras på olika nivåer, helt enkelt påverka och klart man kan tjäna pengar på det jobb man lägger ner och det vill väll alla, men jag menar att skrivandet ska komma i första hand och sen kommer resten på vägen, inte tvärtom.

Linslusen

13 Aug 2008 09:28

Du är en bajs

Sabine

13 Aug 2008 20:35

batman var jättebra

Kommentera

Publiceras ej