»Sweet little sister«

2kommentarer

Min minsta älskade lillasyster Melanie var på URF (Uppsala Reggae Festival) med sina kompisar förra veckan, så jag var tvungen att kolla in alla bilder som hon och hennes kompisar hade tagit. Gick in på Mandys blogg och se bilderna som hon hade lagt upp. Kollade igenom dom och bläddrade sen uppåt i bloggen igen och såg att jag hade missat att hon lagt upp en video. nyfiken som jag är så var jag tvungen att kolla.
Vart chockad när jag hörde tjejrösten som började prata. Började självfallet gråta när jag kollade.
Jag kunde aldrig gissa att det var min älskade lillasyster som stog där på scenen och prata inför en massa människor trots sin scenskräck bara för att hedra sin bästakompis storebror som nyligen gick bort i cancer.

Kände mig riktigt stolt över lillsyrran min!



Vila i Frid Aleksander Bjur

2 kommentarer

amanda

15 Aug 2008 01:31

fiiint va :)

amanda

15 Aug 2008 01:32

fin blogg du jämt har föressten! :O

Kommentera

Publiceras ej