»Västerås Lek«

2kommentarer

Jag och Mellis var upp till Västerås i lördags. Dagen började med att vi gick upp vid halv 9. Melanie var sjukt trött så henne fick jag tjata på för att hon skulle gå upp, men neeej hon gick juh inte upp, istället låg hon i med täcket uppdraget till halsen och såg jätte söt ut, hon ville ha frukost på sängen hahaha, jävla skitunge :P Snäll som jag är så gick jag å gjorde kaffe till henne och kokade upp ägg. Tänkte att jag skulle ta en snabbdusch men så vart de inte... kom ut ur duschen 1 timme senare haha. De var inte så smart gjort. Bussen som vi skulle ta till tåget åkte 2 minuter för tidigt så vi fick springa till sumpan stn.
Hann inte sminka mig heller så de fick jag göra på tåget.

Fick en chock när jag såg brorsan, han hade gått upp 10kg :O De var iaf jätte kul att se honom igen.
Brorsan brud och älskade brorsdottern Tova var inte hemma när vi kom dit.
När vi hade varit där i 1 timme ungefär så kom dom äntligen hem. Vart så glad när jag fick krama om min underbara brorsdotter. Hon har blivit så stor nu.
Dagen spenderade vi genom att leka med Tova som har en sån livlig fantasi hehe.
Roligast var nog när morsan och Pelle skulle åka och morsan frågade Tova om dom kunde få en kram och Tova svarade att hon hade slut på kramar haha (de lät väldigt roligt, var kanske inte lika roligt för morsan men men :/)
Vi hade de jätte trevligt hemma hos brorsan =) var så roligt att se dom igen, vi träffas juh inte så ofta tyvärr.
Vi åkte hem runt 19:56 om man ska vara exakt :P så vi var hemma runt 21:15.
Vi hade bestämt att vi skulle kolla på film när vi kom hem men så vart de inte.. vi satt å kolla på konsertvideos på YT istället hehe.

Jag och Älsklingen skulle ha gått på premiärmatchen (gnaget) i söndags men så vart de inte heller tyvärr, Jimmy var jätte trött efter kryssningen och jag mådde inge bra. Mår iofs fortfarande inte bra men de går förhoppningsvist över fort. Kommer inte på så mycke mer att skriva nu så jag ger upp de här för stunden, skriver mer senare kanske om jag har nåt på hjärtat.

Tuddelido puss & kram Anki planki

2 kommentarer

M i m m i s | D e s i g n

03 Apr 2008 10:11

Svar: Om jag förstår dig rätt så ska du minska "margin-pixlarna" på #wrapper avsnittet :)

M i m m i s | D e s i g n

03 Apr 2008 16:07

Svar: Lugnt ;)

Det finns två sätt att göra det på. Antingen ändrar du färg på din #wrapper eller så skriver du till background-color koden och färg på #content - avsnittet.

Koderna för ramar och linjer hittar du här: http://mimmisdesign.blogg.se/1204208769_designhjlp__skapa__nd.html

Kommentera

Publiceras ej