»Papi´s födelsedag«

0kommentarer

Igår fyllde papi 51 år så jag och Mellis åkte dit för att fira honom.
Vi var några stycken igår, jag, pappa, mellis, pappas tjej Heli, Tarzan, Lasse, Lotta och Perre.

Hade sjukt roligt, vet inte hur länge sen de var jag skratta så mycke.
Roligaste var nog när Tarzan märkte en stund efter han ätit upp sin tårtbit märkte att det fanns jordgubbar på tårtan (det var en frukttårta med olika frukter och gele ovanpå), När han såg jordgubbarna så ville han självklart ha en till tårtbit. Hans min han gjorde var priceless hahaha nästan värre än en 5-åring i en leksaks/godis affär.

Mellis och jag var på flum humör igår, så vi var som små barn i stortsett. Hon fick "flyga flygplan" dvs jag ligger på rygg i sängen med fötterna uppåt, så lägger hon sig med magen på mina fötter och jag håller i hennes armar.... en klassisk lek man gjorde när hon var liten.... hahahaha de funkade inte riktigt lika bra nu som när hon var liten, men roligt var de iaf :D

Ja just de, jag och Mellis höll på att kolla igenom pappas cdskivor igår och hittade gamla kort från när vi var små.
Kan förstå att jag och Melanie har sån kontakt som vi har idag om man kollar på korten från när vi var små, jag och Mellis är tillsammans på flera av korten.. eller ja på 9 av 10 är de så iaf :P

Lägger upp några för nöjets skull :D


Puss & Kram Anki

Kommentera

Publiceras ej