»Härlig morgon«

0kommentarer

Gomorron alla vakna!
Vaknade upp runt 6 imorse, solen var på väg upp och himlen var blå. Så underbart att vakna upp och se att det är strålande väder ute, man blir så mycke gladare då. Gick ut i köket till älsklingen som hade plockat fram frukosten. De blev två morotsbrödsmackor med ost, och till de en kopp te och lite apelsinjuice. Väldigt gott  =)
Kände mig nästan lite nyttig när jag åt de hahaha.

Åh just de innan jag glömmer bort, älsklingen åkte til jobbet för en liten stund sen och Svea vart helt förstörd (som vanligt), hon ställde sig vid ytterdörren och börja jama som en galning så jag fick gå å hämta henne för att hon skulle bli tyst haha, sååå söööt.

Monica min kära svärmor fyllde år igår, inget som hon tycker är så himla roligt (fast de är inte så många i den åldern som gillar att fylla år) hela 44år. Vi ska dit idag och fira henne med lite tårta å sånt. Den bästa presenten hon kunde få var en ny lägenhet, vilket slog in. Hennes hyresvärd ringde till henne igår och sa att lägenheten hon ställt sig på vid råsundastadion var hennes om hon ville ha den, så jag och Jessie följde med Monica igår å kollade på lägenheten. Den var helt OK, hon som bodde i den nu hade inte direkt dom modernaste möblerna så de såg juh helt klart lite slitet ut... MEN så skulle monica få allt omgjort om hon tog den, med andra ord nya golv i hela lägenheten och tapetsering och målning överallt. PERFEKT :D plus att med Monicas grejer så kommer det se helt annorlunda ut jämfört med hur det såg ut nu.
Monica var helt överlycklig, fullt förståeligt med tanke på att hon vantrivs i sin nuvarande lägenhet. Nu får alla sin vilja igenom, ingen vill att hon ska bo kvar därborta. Så glad för hennes skull, nu måste vi fixa kartonger eftersom att hon flyttar i maj, men de är lätt fixat.

 Nu till något helt annat, läste min kära lillasysters blogg igår (som vanligt haha) och efter vårat första samtal igår så verkade hon inte så glad, hon och pojken hennes hade bråkat :( men de verkar som att de har löst sig nu =)
Vill iaf bara att du ska veta min älskade ängel att om det är nånting så vet du att du kan ringa mig när som helst bara för att prata,  det är de storasystrar är till för ;) Och bara så du vet nutte så saknar jag dig!

Ooooohhhhhhhhh det var fotboll igår, gnaget vann över sundsvall med 1-0 :D GO GNAGET GO.

De var allt för stunden.

Tack å hej puss & kram Anki

Kommentera

Publiceras ej