»Det är MIN lillasyster«

0kommentarer

Ja hur ska jag lösa det här nu då... har verkligen ett dilemma.
Älskade lillasyster Millan tar studenten i sommar, 5:e juni närmare bestämt (på brorsans födelsedag).
Mitt stora problem nu är att jag har absolut ingen lust alls att åka upp till västerås då om henns idiot till farsa kommer. Varför i helvete bjuder hon dit fanskapet? Ja jag vet att det är klart att hon vill att hennes pappa ska komma när hon tar studenten men ändå.
Morsan ska iaf gå så mycke vet jag.
Jag vill också gå!
Kan inte fanskapet stanna kvar i sitt hem och fira henne nån dag efter?
Jag vet att jag låter enormt självisk nu men de struntar jag i.
Det är MIN lillasyster, jag tror fan att jag bryr mig mer om henne än vad hennes farsa gör.
Kan tänka mig att syrran får lite blandade känslor själv när det gäller hennes student.
Jag vet att hon vill att jag ska komma men hon vet också att jag och hennes pappa hatar varandra.
Vette fan hur det här ska gå.
Om det nu skulle vara så att jag inte åker upp till västerås när hon tar studenten så vet hon att jag är enormt stolt över henne och älskar henne.




Mellis sov här från i söndags till igår, vi gjorde visserligen inte så mycke men det var kul att ha henne här för en gångs skull =)
Hahaha tror inte att hon vart så glad på mig igår morse :P fixade iordning lite kaffe till henne sen gick jag in till henne och väckte henne. Stackarn att bli väckt av mitt tjat om att hon skulle upp.



Nän nu ska jag ta och diska så det inte blir någon jätte hög med disk.


Tjingeling Puss & Kram Anki

Kommentera

Publiceras ej