»Daddies little girl«

0kommentarer

Solen lös imorse när jag klev upp ur sängen, tog mig ett glas med juice och en morroncigg.
Allt kändes så bra. Efter att älsklingen åkte till jobbet så slängde jag mig i soffan och började glo på senaste avsnittet av OTH, alltid lika bra :D
Idag blir jag hemma själv hela dan och kvällen, för älsklingen ska hjälpa sin kompis att flytta.

Igår hade jag och äldsta lillsyrran namnsdag, Annika & Anneli (jag Annika, lillsyrran Anneli i mellannamn). Så först fick jag ett sms från Jessie där hon gratta mig på namnsdagen, sen mamma Madeleine, sen älsklingen, sen Mellis och sist pappa på kvällen.
När pappa ringde igårkväll så snacka vi lite om fiske och jobb å grejer. Berättade att jag kanske skulle få ta truckkörkort gratis (och nu är de klart, jag ska få ta truckkörkortet). Han vart jätteglad för min skull. Så om några veckor så kör jag igång med de :D förhoppningsvist så startar kursen hyffsat snart. Skulle aldrig ha kunnat gissa att jag skulle gå i pappas fotspår när de gäller jobb. Känner mig som daddies little girl hehe.
Nä skriver kanske lite mer senare.

Tjong plong Puss & kram Anki

Kommentera

Publiceras ej