»Blog dedicated to Mellis & Millan«

1kommentarer

Jahopp eftersom att jag har fått höra gnäll om att jag aldrig uppdaterar min blogg så får jag väl göra de nu då.
Vad har hänt sen sist jag skrev då?

Hahahaha måste juh bara tilläga en snabb grej så här mitt i allt. Pratar med Mellis på msn nu... här är en del av konversationen:
Melanie:MIN BABE KOMMER HEM SNART :D :D :D :D <3333 säger:
omg jag har fjärilar i hela magen omfg!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Anki || säger:
du träffade honom för 4 dagar sen... inte 4 år sen :P

hon är juh för söt. Iofs så ska jag inte säga så mycke... eller jo kanske.. jag var exakt sådär när älsklingen hade varit på Kos med sina polare för en massa år sen... MEN han var där i två veckor, de kanske inte spelar någon roll hur lång tid man har träffats på? Saknar man någon lika mycke vare sig det är 4 dagar eller två veckor? :S
Äh skitsamma åter till annat nu.

Vart var jag nu då? jo jag skulle komma fram till vad jag har gjort... (trumvirvel) Nada, Zip, Zero :P hahaha
Näe men allvarligt talat nu så har jag faktiskt inte gjort så mycke, jag och älsklingen har bara tagit de lugnt i helgen, kollat på film å mysit i soffan. Har varit rätt skönt faktiskt. Tyvärr så har jag inte blivit helt frisk ännu, den här förbannade jävla hostan försvinner aldrig :(

Oh måste snyta mig...... sådär ja, men vafan så börjar de rinna i näsan igen, massproduktion av snor?

Åhhhh jag vill bowla, de var så länge sen, sist jag bowla var de med mamma Madeleine, Tom, Mellis, älsklingen och jag. De är alltid lika kul att bowla.... trots att jag suger på de haha.

På tal om ingenting, tack igen Mellis för förra helgen :D

Nä nu börjar Mellis tjata på att jag ska skriva klart så att hon får läsa så då ger jag upp det här nu, kommer iaf inte på så mycke mer att skriva, kanske skriver senare om jag har nåt på hjärtat.

Puss & kram Anki

1 kommentarer

Mell from Hell

08 Apr 2008 12:38

*RÖKHOSTA* hahahhaha

Kommentera

Publiceras ej