»Have to get back in life«

1kommentarer

Dom senaste 2-3 veckorna har jag isolerat mig från nästan alla.  Det är mycket just nu känns det som, men jag måste försöka ta mig tillbaka och fixa saker.

Nåt som har gjort mig på bättre humör var att älsklingen bjöd ut mig på middag i lördags för att fira min födelsedag (fyller egentligen år imorgon 9/2 men det är roligare att fira på helgen). Middagen var skit god och mysig. Mina älskade systrar Mellis och Jessie har varit konstiga och myglande hela veckan så jag förstod att dom hade något på gång. När älsklingen och jag klev ut ur hissen så såg jag att det hängde ballonger och fina snören på dörren. Vi klev in och det var helt släckt förutom en massa ljus som var tända. Älsklingen tände i köket och då hoppade tjejerna fram och skrek "Surprise". Dom hade pyntat hela lägenheter med ballonger och gjort blåbärscheesecake och kladdkaka. Jag fick en jätte fin röd ros och en as cool t-shirt. Fick även pengar från papi.

"Bara" att gå ut och käka och sedan bli överraskad så fint som jag vart så mår jag mycket bättre.

Josse och Jensan kom hit i lördags också, alla vi 6 hade de jätte trevligt och roligt. Vi körde en slags charader som fick alla att nästan dö av skratt.


Nä nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova


Tusen tack Melanie, Jessica och älsklingen min för allt ni gjorde för mig i lördags, ni är helt underbara!

1 kommentarer

Jessica

09 Feb 2010 20:25

Det var du verkligen värd världens bästa Anki!!!



Tycker verkligen vi ska göra nånting liknande igen det var riktigt härligt!



Hoppas du får en bra födelsedag idag :)



Älskar dig! <3<3<3 / Essie.

Kommentera

Publiceras ej