»Upside down - Inside out«

2kommentarer

Har inte skrivit på vääääldigt länge men det beror på att jag har helt enkelt inte haft något intressant att skriva, eller det har ju funnits en del att skriva om, men vissa grejer väljer jag att inte skriva om för att jag vill helt enkelt inte skriva ner exakt allt som händer i mitt liv och runtomkring.

Hur som helst så har det varit en upp och ner tid dom senaste månaderna. Allt är fortfarande inte helt okej men det S K A bli bra.

På lördag älsklingen och jag (plus resten av hans släkt) på 50-års fest eftersom att älsklingens faster fyllt 50år. Det blir säkert roligt.

Igår var jag för övrigt på gymmet för första gången på länge. Hade egentligen ingen lust alls men jag tog mig ändå dit och körde 1 timme med Jessie.

2 kommentarer

Ulrika

19 Apr 2010 23:00

Tack så mycket <3 Ja det var verkligen jätte trevligt, tack själv! Kram

erika

05 Nov 2011 22:09

vilken fin blogg :)

Kommentera

Publiceras ej